Reis dag 2 vliegtuig - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Silah Simsek - WaarBenJij.nu Reis dag 2 vliegtuig - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Silah Simsek - WaarBenJij.nu

Reis dag 2 vliegtuig

Door: Silah

Blijf op de hoogte en volg Silah

24 Mei 2014 | Nederland, Nederland

Vandaag tweede dag kennismaking. Ik vond erg raar om naast hooligan te zitten in vliegtuig, maar zij wel aardig was. Zij mij vragen stellen en ik haar. Maar ik vond de wedstrijd niet eerlijk. Zij veel geld hebben, wij weinig. Wij op straat, zij niet! Oneerlijkkkk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Silah

Ik ben buitenlander. Ik leef op straat.

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 948

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 31 December 2014

Vakantie

Landen bezocht: